loading...
دلکده
یه عاشق...... به اسم ج.س بازدید : 8 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نفرین به من...

نفرین به قلبه من...

نفرین به این تنهایی مفرط...

میخواهم زنجیره وار خودرا نفرین کنم شاید کسی صدای شکوه ام راشنید...

آری شاید اینبار نفرین معجزه کرد...اما..

اما نه دلم نمی آید تورا نفرین کنم..

هرروز به خود میگویم امروز دیگر تنهاییم را می گذارم کنار اما نمیشود..

تنهایی آرام آرام وجودم را می بلعد

 میبینم که قلبم دیگر تحمل ندارد اما دریغا به خود نمی آیم..

مثل این آدم ها بی روح بی حس بی عشق تنها مغرور و مشوشم...

یاری ام کن...نگذار دلخوش نفرین ها شوم مرا دعا کن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 146