loading...
دلکده
یه عاشق...... به اسم ج.س بازدید : 13 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خدا میشه بیام....


و من باز به آسمان خیره می شوم

گناه های خودم را به یاد می آورم

وبه یاد لحظه هایی می افتم که با هم بودیم

و بعد روز هایی می افتد به یادم که از تو دل بریدم و شکستم نمکدانت را

ولی باز به سوی ات آمده ام

شنیده ام همیشه با مایی

 شنیدم خیلی بزرگی می بخشی

بنده ات که نبخشید  ولی می دونم تو...

به سوی تومی آیم

راستی حالت چطوره خدا

حرفو عوض نمی کنم که

بیام تو....

خدا تو چرا زود می بخشی بر خلاف بقیه

خدا م م م من به خدا خیلی دوست دارم

دیگر خسته شده ام از بنده های دل سردت دلم آغوش گرمت را می خواهد...

                                                                       متن از جلال ستاری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 148